CONVERSE

Kampania Love Fearlessly

Wyzwanie

Stworzenie autentycznej komunikacji kampanii skierowanej do Generacji Z jest zawsze wyzwaniem samym w sobie. Kiedy dodamy do tego fakt, że głównym tematem ma być wpływ mediów społecznościowych na samoakceptację młodych ludzi, robi się jeszcze trudniej.

Klient

  • Converse

Zakres

  • Social media
  • Produkcja contentu
  • Zakup mediów
  • Działania niestandardowe
  • Influencerzy

Wyzwanie

Stworzenie autentycznej komunikacji kampanii skierowanej do Generacji Z jest zawsze wyzwaniem samym w sobie. Kiedy dodamy do tego fakt, że głównym tematem ma być wpływ mediów społecznościowych na samoakceptację młodych ludzi, robi się jeszcze trudniej.

Rozwiązanie

Love Fearlessly to zdecydowanie jedno z najciekawszych działań dla marki Converse, jakie mieliśmy przyjemność realizować. Głównym elementem kampanii było video w formie manifestu, przygotowane przez globalną społeczność Converse X. Zdecydowaliśmy się na szerokie wsparcie mediowe tego przekazu, generując ponad 5 000 000 zasięgu wśród młodych ludzi.

więcej
mniej
No items found.
Trzonem kampanii były social media - Facebook, Instagram oraz YouTube. W komunikacji wykorzystaliśmy również TikTok - była to jedna z pierwszych akcji tworzonych przy bezpośredniej współpracy z tą platformą w Polsce.
No items found.

Poza standardowymi działaniami w digitalu przeprowadziliśmy na ulicach Warszawy akcję z wykorzystaniem mobilnej technologii przesyłu danych AirDrop.

No items found.
wszystkie projekty

Powiązane projekty