Media Nation

Nowa jakość reklam outdoorowych

Wyzwanie

Weterani OOH i eventów przyszli do nas z prostym zadaniem: Po latach wyrazistego stylu i istotnej rozpoznawalności na rynku zmieniamy ofertę, profil działania oraz pomysł na całą firmę. Stwórzcie nam do tego branding. Ważnym aspektem było przedstawienie person, które będą symbolizowały poszczególnych odbiorców reklam outdoorowych.

Klient

  • Media Nation

Zakres

  • Rebranding
  • Produkcja contentu
  • Doradztwo strategiczne

Wyzwanie

Weterani OOH i eventów przyszli do nas z prostym zadaniem: Po latach wyrazistego stylu i istotnej rozpoznawalności na rynku zmieniamy ofertę, profil działania oraz pomysł na całą firmę. Stwórzcie nam do tego branding. Ważnym aspektem było przedstawienie person, które będą symbolizowały poszczególnych odbiorców reklam outdoorowych.

Rozwiązanie

Intensywna współpraca z klientem, godziny poznawania jego potrzeb oraz nowej filozofii biznesu sprawiły, że proces twórczy przebiegł wyjątkowo sprawnie. Postawiliśmy na nowoczesny, responsywny branding połączony z odręcznymi ilustracjami, przedstawiającymi ludzki wymiar odbiorców reklam OOH.

więcej
mniej
No items found.
Wszystkich odbiorców reklam w portfolio Media Nation podzieliliśmy na 10 grup i do każdej został stworzony zestaw ilustracji i wizualizacji danych. Pozwoliło to na łatwiejsze określenia miejsca reklam outdoorowych w codziennym życiu poszczególnych mieszkańców Polski. Całość tworzyła prezentację dla potencjalnych klientów firmy.
No items found.

W trakcie wdrażania się w markę klienta usłyszeliśmy tyle zwariowanych historii, przez które uznaliśmy, że w sumie jesteśmy całkiem nudną firmą.

Ilustracje: Adam Banaszek @banasz

No items found.
wszystkie projekty

Powiązane projekty