Wypracowanie nowej komunikacji Warszawskiego Teatru Ochoty zachowując istniejący od lat logotyp. Nowy wizerunek powinien wyróżniać się na tle innych teatrów w Warszawie oraz przedstawiać młodą energię i nieszablonowy repertuar, co jest elementem wyróżniającym Teatr Ochoty na tle innych instytucji kultury w stolicy.
Teatr Ochoty
Komunikacja
Identyfikacja wizualna
Wypracowanie nowej komunikacji Warszawskiego Teatru Ochoty zachowując istniejący od lat logotyp. Nowy wizerunek powinien wyróżniać się na tle innych teatrów w Warszawie oraz przedstawiać młodą energię i nieszablonowy repertuar, co jest elementem wyróżniającym Teatr Ochoty na tle innych instytucji kultury w stolicy.
Nowa identyfikacja Teatru i komunikacja repertuaru została oparta o geometryczne kształty obecne w logotypie. Przez zabawę skalą i rotacją przy każdym nowym materiale są generowane kształty identyfikujące dany spektakl i sezon. Dodatkowo postanowiliśmy użyć mocnych kontrastowych kolorów oraz nowoczesnej typografii.