eBilet

rebranding największej bileterii w Polsce

Wyzwanie

Rebranding największej bileterii internetowej w Polsce. Wykreowanie nowego dynamicznego i pełnego ekspresji wizerunku z zachowaniem czytelności komunikatu i widoczności na gęstym już rynku bileterii w Polsce.

Klient

eBIlet

Zakres

Branding
Web development przy współpracy z zespołem eBilet
Social Media przy współpracy z zespołem eBilet

Wyzwanie

Rebranding największej bileterii internetowej w Polsce. Wykreowanie nowego dynamicznego i pełnego ekspresji wizerunku z zachowaniem czytelności komunikatu i widoczności na gęstym już rynku bileterii w Polsce.

Rozwiązanie

W celu uzyskania nowej rozpoznawalności na rynku, postawiliśmy na mocne i charakterystyczne kolory, dynamiczną i mocną typografię oraz ekspresję wyrazu materiałów graficznych. Przy współpracy z zespołem eBilet został również stworzony zupełnie nowy serwis ebilet.pl, który za cel postawił sobie uproszczoną ścieżkę zakupową oraz łatwy przegląd aktualnych wydarzeń w twojej okolicy.

więcej
mniej
No items found.
Hasło "Tylko największe emocje" ma oddawać ducha marki eBilet. Bileteria dba o sprawdzone i bezpieczne zakupy biletów na wydarzenia, które gwarantują największe emocje.
No items found.

Do brandingu został stworzony również sygnet w postaci uproszczonej litery "B" będącej responsywną i otwartą formą do wykorzystania w bieżącej komunikacji.

No items found.
wszystkie projekty

Powiązane projekty