carlsberg

Seth & Riley’s Garage 2020

WYZWANIE

Po kampanii przeprowadzonej w 2019 roku i zdobyciu rozpoznawalności wśród młodych konsumentów, poproszono nas o przygotowanie strategii, która pozwoli na mocniejsze osadzenie marki w imprezie. A że na imprezach znamy się całkiem dobrze, nie mieliśmy nic przeciwko.

KLIENT

  • Carlsberg

ZAKRES

  • Strategia komunikacji
  • Idea kreatywna
  • Produkcja content
  • Social media
  • Aktywacje

WYZWANIE

Po kampanii przeprowadzonej w 2019 roku i zdobyciu rozpoznawalności wśród młodych konsumentów, poproszono nas o przygotowanie strategii, która pozwoli na mocniejsze osadzenie marki w imprezie. A że na imprezach znamy się całkiem dobrze, nie mieliśmy nic przeciwko.

Rozwiązanie

Poza pozostawieniem brand assetów oraz ekipy znajomych, zmieniliśmy praktycznie wszystko w świecie marki. Tym razem postawiliśmy na zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter Hardej Cytryny, jako party startera oraz animatora. Oprócz tego przenieśliśmy brand w imprezową rzeczywistość.

więcej
mniej
No items found.
Kampanię rozpoczęła komunikacja produktowa w digitalu, która zbiegła się z pandemią COVID-19. W odpowiedzi na nową rzeczywistość stworzyliśmy imprezową grę Harde Pytania, która pozwalała na urozmaicenie spotkań online ze znajomymi.
No items found.

Drugą częścią komunikacji stanowił spot reklamowy przygotowany w dwóch wersjach 15’’ - do emisji TV oraz 20’’ - do emisji w internecie. Rok zakończyliśmy aktywacją Party Hero, która pozwoliła konsumentowi na wejście do świata Garage oraz bezpośrednie utożsamienie się z marką.


Ilustracje: Tomasz Pieńczak @tpienczak

No items found.
wszystkie projekty

Powiązane projekty