Proveg

Wyślij krowy na wakacje

WYZWANIE

Jak coś nazywa się mlekiem, to musi pochodzić od krowy. Burger z tofu to nie burger. Smalec z fasoli to policzek dla każdego mięsożercy. Tak w skrócie można przedstawić stanowisko radykalnych antywegan, którzy często głośno manifestują swoje osądy, wpływając tym samym na umiarkowanych konsumentów. Proveg poprosił nas, żebyśmy, sprawnie omijając stada niekonstruktywnych krytyków, przygotowali kampanię z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego dla wszystkich obecnych i potencjalnych jego entuzjastów.

KLIENT

  • Proveg

ZAKRES

  • Idea kreatywna
  • Produkcja contentu
  • Projektowanie użytkowe
  • Doradztwo strategiczne

WYZWANIE

Jak coś nazywa się mlekiem, to musi pochodzić od krowy. Burger z tofu to nie burger. Smalec z fasoli to policzek dla każdego mięsożercy. Tak w skrócie można przedstawić stanowisko radykalnych antywegan, którzy często głośno manifestują swoje osądy, wpływając tym samym na umiarkowanych konsumentów. Proveg poprosił nas, żebyśmy, sprawnie omijając stada niekonstruktywnych krytyków, przygotowali kampanię z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego dla wszystkich obecnych i potencjalnych jego entuzjastów.

ROZWIĄZANIE

Wielu konsumentów nigdy nie korzystało z mleka roślinnego, jednak miało z nim styczność na półkach sklepowych, w przepisach na wegańskie potrawy lub po prostu słyszało o nim od znajomych. Postanowiliśmy dotrzeć do tej grupy z pozytywnym przekazem: “Wyślij krowy na wakacje”. Zachęcał on do spróbowania zamiany zwykłego mleka na jego roślinne alternatywy w miękki i przyjemny sposób.

więcej
mniej
No items found.
Poza prostym i humorystycznym komunikatem kampanie oparliśmy na przykuwającej oko kreacji z wykorzystaniem ilustracji wektorowych. W jej centrum postawiliśmy główną bohaterkę - krowę pijącą drinka z mleka kokosowego, która, co tu dużo mówić, była po prostu urocza.
No items found.

Projektując materiały zadbaliśmy, by były one łatwo aplikowalne do różnych kanałów komunikacji - od OOH, po digital. Oczywiście zawsze stawiając na prostotę i bezpośredniość przekazu.

No items found.
wszystkie projekty

Powiązane projekty